ارتباط اینترنت برقرار است اما از طریق Outlook نمیتوان Email ارسال/ دریافت کرد. چرا؟
ابتدا از صفحه اصلی webmail یک email به خودتان ارسال کنید تا ارسال/ دریافت چک شود. در صورتی که در این قسمت مشکلی وجود داشت با میزبان وب خود تماس بگیرید.
اگرoutlook شما در شبکه کار نمیکند ممکن است مشکل از تنظیمات شبکه شما باشد، بنابراین برای آزمایش، مودم خود را به یک تک کامپیوتر متصل کنید و outlook خود را روی آن کامپیوتر آزمایش کنید.
در صورتی که ارسال در webmail بدون مشکل صورت گرفت و تنظیمات outlook هم صحیح بود، با پشتیبانی شاتل تماس بگیرید. برخی از سرویسهای میزبانی وب اجازهی ارسال mail را نمیدهند باید با میزبان تماس گرفته و IP خود را به آنان اعلام کنید تا اجازه ارسال داده شود.
منبع: شاتل