۲۰ راه حل ساده و سریع برای لاغری

اصولی لاغر کنید

0 254

برای لاغر کردن شکم پتاسیم مصرف کنید
این ماده طبیعی ادار آور بوده و اثر نفخ آور نمک را از بین می برد، می توانید آن را در گوجه فرنگی، موز، ماهی قزل آلا، بادام و گیلاس پیدا کنید

با آرامش غذا بخورید تا لاغر بشوید
مطالعات متخصین تغذیه نشان داده افرادی که تندتر غذا میخورند زودتر و بیشتر چاق میشوند!

چطوری چربی پهلوهارو آب کنیم؟
جعفری رو خرد کنید و لیمو تازه و آب بهش اضافه کنید و تا ۵روز با معده خالی بخورید،۱۰ روز فرصت بدید و بعد باز تکرار کنید

با مخلوط آب نمک و لیموترش لاغر شوید
برای تهیه این نوشیدنی به مقدار لازم نمک و لیموترش به یک لیوان آب اضافه کنید تا از خواص جادویی این دو عنصر برای سم‌زدایی و کاهش وزن سریع بهره بگیرید.مخلوط نمک و آب لیموترش با کاهش میزان اشتها و سوزاندن کالری‌های اضافه به روند لاغری و سلامت عمومی فرد کمک شایانی میکند.

اگر میخواهید صورتی پُر اما اندامی لاغر داشته باشید بین صبحانه و ناهار خیار میل کنید
خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی میشود و خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد.
مصرف خیار توسط خانم های باردار مانع افسردگی پس از حاملگی میشود.

خاکشیر
جالب بدونید اگر شما هر روز صبح یک قاشق غذا خوری خاکشیر را بشویید و در یک لیوان آب ولرم حل کنید وآن را بنوشید بعد از یک ماه به طور چشمگیری لاغر میشوید

قبل از خواب شیر بخورید تا لاغر شوید
پروتئین کازئین شیر دیر هضم میشودبنابراین درتمام طول شب به ساخت عضله کمک میکند و ️درنتیجه شیرخوردن یعنی سوخت وساز سریعتر و کاهش وزنی ساده تر

برای لاغر شدن گوشت کم مصرف کنید
سرعت کاهش وزن در گیاه خوران ۲برابر افراد گوشت خوار هست در واقع، مصرف نکردن گوشت قرمز به صورت دائمی درجهت کاهش چربی های بدن بسیار موثر است

اگر به دنبال لاغر شدن هستید
بین ساعت ۷ الی ۹ صبحانه
بین ساعت ۱ الی ۲ وعده ناهار
بین ساعت ۵ الی ۶ عصرانه سبک
قبل از ساعت ۹ شب وعده خیلی سبک میل کنید

وعده های غذاییتونو حذف نکنید
اگر ۱۰ ساعت غذا نخورید، بدنتان به صورت خودکار، بر روی وضعیت ذخیره انرژی قرار می گیرد در این حالت سوخت و ساز بدن ۴۰% کاهش می یابد . پس اگر رژیم لاغری دارید، وعده های غذایی را حذف نکنید

محتویات داخل نان باگت نباید دور ریخته شوند
خمیر وسط نان باگت و نانهای فانتزی نسبت به خودِ نان اهمیت بیشتری دارد، منبعی از فیبر است و برای لاغری مفید بوده و باعث ورم معده نخواهند شد

شب بیداری باعث لاغری می شود
در طول شب بدن افرادی که بیدار می مانند به میزان ۱۶۱ کالری بیش از بقیه افراد که در خواب هستند می سوزاند افراد وقتی تمام شب را بیدار بمانند، طی ۸ ساعت خواب جبرانی بعدی، ۲۸ کالری کم‌تر از یک خواب ۸ ساعته معمولی شبانه کالری می‌سوزانند

رژیم لاغری بدون فیبر را فراموش کنید
یک رژیم لاغری بدون رعایت مصرف حداقل ۳۵ گرم فیبر در روز ، یک رژیم کم اثر خواهد بود و دیرتر شما را به نتیجه خواهد رساند! فیبر کمک می‌کند تا سریع‌تر سیر شوید و برای مدت طولانی سیر بمانید «لوبیای سیاه» و «نخود فرنگی» بهترین گزینه است

اب سرد!نوشیدن ۲ فنجان آب سرد با معده خالی باعث افزایش سوخت و ساز بدن به میزان ۳۰% می شود
به همین خاطر در بسیاری رژیم های لاغری توصیه می شود که قبل از صبحانه آب سرد بنوشید

نفس کشیدن صحیح و لاغری
جالبه بدونید که نفس کشیدن صحیح موجب کاهش چربی شکم و عضلانی شدن شکم و سینه میشود.
نفس کشیدن صحیح: حبس نفس در سینه و دادن شکم به داخل

برنج را با زیره و میخک بخورید
بررسی‌ها نشان میدهند میخک و زیره جزء “ادویه‌های لاغری” به حساب می‌آیند و سموم بدن را دفع میکنند و قادرند میزان سوخت و سازی بدن را افزایش دهند.اگر میخواهید عوارض برنج را کاهش دهید هنگام آبکشی آن زیره و میخک را در بین غذا اضافه کنید.

عدس، منبع پروتئین و آنتی اکسیدان ها
عدس منبع طبیعی قابل توجهی پروتئین است که در چارچوب رژیم لاغری توصیه میشود و برای استحکام عضلانی و پیشگیری از شل شدن عضلات ضروری است.برای بهره مند شدن از این مواد مغذی در هفته یک تا دو مرتبه عدس میل کنید

صبح ها خرما بخورید
کسی که با معده خالی خرما میخورد، کمتر دچار کم خونی میشود و بدنی مقاوم در برابر باکتریها و ویروسها خواهد داشت، بعلاوه بخاطر افزایش سوخت و ساز بدن باعث لاغری نیز میشود

سبزی های پر خاصیتی که شما را لاغر میکنند
در کنار غذا از این سبزیها استفاده کنید تا علاوه بر لاغر شدن، از خواص درمانی آنها بهره مند شوید.
جعفری
شاهی
ریحان
تربچه
تره

معجونی برای لاغری
۱خیار و ۱لیمو، ۱۲برگ نعناع و ۱لیتر آب در مخلوط کن، با هم ترکیب کنید
۱۴روز، روزی ۱لیوان صبح ناشتا بخورید در کاهش وزن از دیگران یک قدم جلوتر باشید

ارسال یک پاسخ

توجه داشته باشید: آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظر شما پس از تایید مدیر منتشر خواهد شد.